Robert underbar Gustafsson!

Idag började mikron, jag skulle vilja ha Göran Perssons röst när jag säger det, skulle liksom ha mer förståelse för allvaret i situationen.

När vi sedan får reda på att vi ska ha en R i ämnet hör man hela salen dra en lättnadens suck=) R: är en stockholmskis någonstans från typ området Södertörn. Skönare lärare får man leta efter! Jag beskriver honom som följande: Robert Gustafsson! i sätt och röst! Så nu jäklar går lektionerna fort och lätta att lyssna på! Får se hur det slutar bara=)

Det var en lång dag, men väntade det inte en liten belöning i slutet av den mörka tunneln idag?! Jojemän det gjorde dag! Jag känner mig genast piggare, gladare och lite alertare! Friskt vågat hälften vunnet!

"its in your eyes..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0