My awesomeness!

Tar nya nivåer!

Genom att först få bekräftat att jag är en jäkel på att hitta bra och passande presenter: Well the gift is: att leta efter rätt present åt rätt person och ha rätt mood och rätt connectin så går det av sig självt! Det liksom stod skrivet hennes namn på det när jag kom in och den extra utsmyckningen var bara sooo Samantha! :D

Festen kom mycket sig trevlig dock var jag sjuk och är fortfarande så det har blivit ovanligt lugn vecka. Jag tackar mina giriga herrar för att jag inte var tvungen att jobba denna vecka. Så är min svit att vara på jobbet fortfarande obruten! Luftrörskatarr igen;) sprucken whiskeyröst is the shit!

Min awesomeness fick sig en törn för några helger sen och det är med största sorg i hjärtat jag fick se mig slagen för första gången på fem år... i singstar. Min (lilla?!!) älskling fyllde 26 så välkommen till klubben! ska jaga fram några bilder från dem men alla som var där har redan sett en hel del av dem på facen. Dessutom fortfarande sjuk och var inte alls sådär party. Ibland är man på topp och ibland har man huvudet bara vid molnen. Jag har ingen större ursäkt förutom att det var M:s fel! vem fan höjde volymen?!!! Helt bombsäker att det var pga det! fast å andra sidan så underprestera jag den låten med 200 poäng än en gång M:s fel. Well skulle jag förlora så var det mot henne, S, en blivande sånglärare som har sökt in med låten till sin högskola och antagligen lyssnat på den mer än mig eeeeh. Starkt kämpat och jag får gratulera henne, det är itne många som lyckats med det. Heders!

Än en gång har jag bevisat att jag är på toppen. Denna gång genom chockvågor. En (smärtsam?!!!) procedur sägs det. Nu såhär efteråt så förstår jag att världen är som den är... Gnällig, klagande och andra negativa saker. De som anser att behandlingen är smärtsam... de får ha sin åsikt så har jag min. Har 4 gånger till att gå igenom och tyvärr så ser jag nog det hela som bortkastat...

Blivit anklagad för stöld*ler* finally my bad boy reputation sprider sig! Muahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0